گزارش اندازه بازار لوازم آرایشی در ایران

نوع فایل
حجم فایل
تاریخ انتشار
۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
352 بازدید
5,000,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این گزارش

گزارش اندازه بازار لوازم آرایشی در ایران

گزارش اندازه بازار لوازم آرایشی در ایران در دو بخش به شرح زیر تهیه و تدوین شده است :

الف)فهرست مندرجات فایل گزارش تحلیلی اندازه بازار لوازم آرایشی در ایران (فایل pdf)

  1. فهرست
  2. آشنایی با بازار لوازم آرایشی در ایران
  3. تاریخچه محصولات آرایشی
  4. ایرانی ها چقدر لوازم آرایش مصرف می کنند
  5. رقابت در بازار محصولات آرایشی
  6. معضلی به نام قاچاق
  7. تحلیل اندازه بازار
  8. سایت ها و منابع اطلاع رسانی ایرانی و خارجی مرتبط با این کسب و کار

ب )اطلاعات و آمار و ارقام مربوط به اندازه بازار لوازم آرایشی به تفکیک استانها و طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴ (فایل اکسل )

  1. برآورد وپیش بینی اندازه بازارلوازم آرایشی در ایران طی سال های ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴(ریال)
  2. برآورد سهم بازارهریک ازمحصولات آرایشی در سنوات مورد بررسی(ریال)
  3. سهم انواع محصولات ازکل سبد
  4. هرم جنسی جمعیت در۱۳۹۴
  5. پیش بینی مصرف در سنوات
  6. اندازه بازارمحصولات دراستان ها از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴
  7. اندازه بازارهریک از محصولات

لوازم آرایشی مورد بررسی در این گزارش شامل :

  • انواع رژلب
  • انواع عطر وادکلن
  • انواع پنکک
  • انواع محصولات مرتبط با چشم
  • انواع لاک ولاک پاک کن
  • رنگ وتافت مو
  • انواع کرم هاوضدآفتاب ها
  • مرطوب کننده
  • براق کننده
  • مدادابرو
  • ماسک محافظ
  • ژل موی سر
  • لوسیون بدن
  • رژگونه وقلم رژگونه
  • انواع تونیک
  • پاک کننده آرایش
  • شیرپاک کن
  • سایه ابروومدادابرو
  • انواع مام زیر بغل
  • انواع اسپری خوشبوکننده ومو بر

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *