گزارش اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در ایران

گزارش اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در ایران
نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
تاریخ انتشار
۸ تیر ۱۳۹۹
دسته بندی
تعداد بازدید
14 بازدید
5,000,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این گزارش

گزارش اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در ایران

گزارش اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در سه بخش به شرح زیر تهیه و تدوین شده است :

الف) گزارشی تحلیلی اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در ایران (فایل pdf)

فهرست مطالب

  1. فهرست موضوعی
  2. اندازه و سهم بازار لوازم تزیینی خودرو
  3. تعاریف کلی
  4. تیونینگ خودرو ( چرایی و چگونگی )
  5. ارزیابی خودرو و عوامل موثر بر آن
  6. آمارها ( جمعیت تعداد خودرو میزان افزایش خودرو برای نمونه در تهران )
  7. لیست اجزای جانبی خودرو
  8. تعاریف اجزای جانبی
  9. قیمت پایه لوازم جانبی خودرو

ب ) آمار و ارقام مربوط به اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در ایران طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴ (فایل اکسل )

  • تخمین اندازه بازار (ارزش ریالی) سالیانه لوازم تریینی خودرو در ایران از سال ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴
  • تخمین ضرایب و سرانه های لوازم تریینی خودرو دربازه زمانی فوق
  • بررسی آماری لوازم تریینی خودرو ایران
  • تخمین اندازه بازار لوازم تریینی خودرو در استانهای کشور به تفکیک هر استان
  • برآورد قیمت ها و هزینه لوازم تریینی خودرو در سال های مورد بررسی (۱۳۸۵تا  ۱۴۰۴)
  • سهم هر یک از محصولات در بازار محصولات

 

 

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *