گزارش اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران
گزارش اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران
این گزارش در ۳ بخش به شرح زیر تهیه و تدوین شده است :
الف)گزارش تحلیلی اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران ( فایل pdf)
۱- مقدمه
۲ – آشنایی کلی با تجارت الکترونیک
۲-۱ مزایای تجارت الکترونیک
۲-۲ معایب تجارت الکترونیک
۲-۳ مشکلات اقتصادی در راه اندازی و گسترش تجارت الکترونیک در ایران
۲-۴ مشکلات فرهنگی و اجتماعی در راه اندازی و گسترش تجارت الکترونیک در ایران
۲-۵ نیازهای لازم برای تجارت الکترونیک درایران
۲-۶ راهکارهای اجرایی برای رفع موانع تجارت الکترونیک در ایران
۲-۷ مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی
۲-۸ شواهدی از اقدامات انجام شده در زمینه تجارت الکترونیک جهان
۲-۸-۱ اقدامات انجام شده در زمینه گسترش تجارت الکترونیک در امریکا
۲-۸-۲ اقدامات انجام شده در زمینه گسترش تجارت الکترونیک در سنگاپور
۳- برخی تحولات تجارت الکترونیک
۳-۱ رشد تجارت الکترونیک B2B
۳-۲ وسعت تجارت الکترونیک B2B
۳-۳ بزرگترین صنایع
۴- تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران و جهان
۴-۱ تاریخچه تجارت الکترونیک در جهان
۴-۱-۱ سیر زمانی تجارت الکترونیک در جهان
۴-۲ تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران
۵ – اسامی شرکت های فعال در تجارت الکترونیک
۵-۱ رده بندی کشورهای جهان از نظر تجارت الکترونیک
۵-۲ ده فروشگاه اینترنتی برتر جهان
۵-۳ فروشگاههای برتر اینترنتی ایران
۶- آشنایی عمومی با تجارت الکترونیک
۶-۱ تشریح انواع مدلهای تجارت الکترونیک (بویژه B2B-B2C
۶-۲ تفاوت رفتار بین خریداران B2B –B2C
۷ اطلاعات عمومی مرتبط با تجارت الکترونیک
۷-۱ دو تعریف از تجارت الکترونیک
۷-۲ تفاوت تجارت سنتی و تجارت الکترونیک
۷-۳ سطوح تجارت الکترونیک
۷-۴ آمار فروش آنلاین شرکت های اروپایی
۷-۴-۱ فروش برون مرزی فروشگاههای اینترنتی اروپا
۷-۵ آمار ترکنش های آنلاین جهان
۷-۶ تلفن های هوشمند پیشتاز پرداخت موبایلی
۷-۷ نگاهی به استارتاپ های موفق ایرانی
۸ – استراتژی و رفتار رقبا در تجارت الکترونیک
۸-۱ استراتژِی بازاریابی دیجی کالا
۸-۱-۱ تلفیقی از چند مدل بازاریابی در کمپین دیجی کالا
۸-۱-۲ بازاریابی محتوایی دیجی کالا
۸-۱-۳ روشهای تبلیغاتی دیجی کالا
۸-۱-۴سیاست های قیمت گذاری دیجی کالا
۸-۱-۵ برنامه توسعه محصولات دیجی کالا
۸-۲ استراتژی بازاریابی سایت علی بابا
۸-۲-۱ علی بابا به روایت عدد
۸-۲-۲ علی بابا : داستان موفقیت یک B2B
۸-۳ تجارت الکترونیک آمازون
۸-۳-۱ دلایل موفقیت شرکت آمازون
۸-۳-۲ تحلیل SWOT آمازون
۸-۴ بازاریابی ebay
۹- تحلیل نقاط قوت ، ضعف ،فرصت و تهدیدهای محیطی ((SWOT تجارت الکترونیک
۱۰- تخمین و برآورد حجم بازار تجارت الکترونیک در ایران
۱۰-۱ اندازه بازار تجارت الکترونیک جهان ۲۰۰۸-۲۰۲۵
۱۰-۲ سناریو یک اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (براساس رشد سالانه ۲۲۹% فروش های اینترنتی)
۱۰-۲-۱ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (رشد سالانه ۲۲۹ درصد و B2C 93% و B2B 7% )
۱۰-۲-۲ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (رشد سالانه ۲۲۹ درصد و B2C 90% و B2B 10% )
۱۰-۳ سناریو دو اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براساس رشد فروش اینترنتی ۷۵%
۱۰-۳-۱ سناریو دو اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (رشد سالانه ۷۵ درصد و B2C 93% و B2B 7% )
۱۰-۳-۲ سناریو دو اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (رشد سالانه ۷۵ درصد و B2C 90% و B2B 10% )
۱۰-۴ اندازه بازار تجارت الکترونیک(بر حسب ۶ سناریو قیمت دلار و بتفکیک B2B,B2C)
۱۰-۴-۱ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (میانگین افزایش قیمت سالیانه ۲۴% دلار)
۱۰-۴-۲ ارزش تجارت الکترونیک ایران (دلار با افزایش سالانه ۱۰%افزایش قیمت)
۱۰-۴-۳ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (دلار با افزایش سالانه۱۵% قیمت )
۱۰-۴-۴ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (دلار با افزایش سالانه۵% قیمت )
۱۰-۴-۵ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (قیمت دلار ۵ سال ثابت و سپس افزایش ۱۰ درصد )
۱۰-۴-۶ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران (قیمت دلار پنج سال ثابت و سپس افزایش ۱۵ درصد )
۱۰-۵ اندازه بازار تجارت الکترونیک(بر حسب ۶ سناریو قیمت دلار و بتفکیک B2B,B2C)
۱۰-۵-۱ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براساس تولید ناخالص داخلی (میانگین افزایش قیمت سالیانه ۲۴% دلار)
۱۰-۵-۲اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براساس تولید ناخالص داخلی (میانگین افزایش قیمت سالیانه ۱۰% دلار)
۱۰-۵-۳اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براساس تولید ناخالص داخلی (میانگین افزایش قیمت سالیانه۱۵% دلار)
۱۰-۵-۴ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براسا س تولید ناخالص داخلی ( افزایش سالانه قیمت دلار ۵% )
۱۰-۵-۵ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براسا س تولید ناخالص داخلی ( دلار تا پنج سال ثابت و سپس افزایش سالانه ۱۰% قیمت )
۱۰-۵-۶ اندازه بازار تجارت الکترونیک ایران براسا س تولید ناخالص داخلی ( دلار تا پنج سال ثابت و سپس افزایش سالانه۱۵% قیمت )
۱۰-۶ تعداد فروشگاههاو کسب وکارهای اینترنتی (بتفکیک استان)
۱۰-۷ اندازه بازار B2C , B2B بتفکیک استانهای کشور
۱۰-۸ اندازه بازار نرم افزار در هر کشوربتفکیک نوع نرم نرم افزار
۱۰-۸-۱ اندازه بازار نرم افزار بتفکیک نوع نر افزار و بتفکیک استانهای کشور
۱۰-۹ آمار و پیش بینی بودجه عمرانی و جاری سالهای ۱۳۸۷-۱۴۰۴
۱۰-۱۰آمار و پیش بینی واحدهای صنفی سال ۱۳۸۵-۱۴۰۴
۱۰-۱۱ سهم هر صنعت از تولید ناخالص داخلی ۱۴۴
۱۰-۱۱-۱ سهم نرم افزار از تولید ناخالص داخلی بتفکیک هر صنعت
۱۰-۱۱-۲ سهم سخت افزار از تولید ناخالص داخلی بتفکیک هر صنعت
۱۰-۱۲ شرکتهای فعال بورس بتفکیک هر گروه صنعت
۱۰-۱۳ صد شرکت برتر سال ۱۳۸۹-۱۳۹۲
۱۰-۱۳-۱ نمودار صد شرکت برتر بتفکیک گروه فعالیت
۱۰-۱۳-۲ میزان فروش هر بخش از صنعت در سال ۹۲ و میزان فروش کل آن بخش از صنعت در سال ۹۲
۱۱-آشنایی با سهم رقبا در تجارت الکترونیک در ایران
۱۱- ۱ سهم رقبا در تجارت الکترونیک ایران
۱۱-۲ سهم رقبا در تجارت الکترونیک جهان
۱۱-۳ تجارت الکترونیک در اروپا
۱۲- پارادایم ها ، الگوها و مدل های اصلی مرتبط با این کسب و کار
۱۳ – منابع و مآخذ مورد استفاده در تهیه این گزارش
ب)آمار و ارقام مربوط به پرآورد و پیش بینی اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران ( فایل excel)
ج) فایل پاورپوینت گزارش اندازه بازار تجارت الکترونیک در ایران
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.