گزارش اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران

نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
تاریخ انتشار
۵ اسفند ۱۳۹۸
دسته بندی
تعداد بازدید
2435 بازدید
30,000,000 تومان
افزودن به سبد خرید
  خرید این گزارش

گزارش  اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران

 

این گزارش در سه بخش به شرح زیر تهیه و تدوین می شوند :

الف )فهرست مندرجات گزارش تحلیلی اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران (فایل PDF)

۱- مقدمه

۲-آشنایی کلی با محصولات ضدعفونی کننده ها وتحولات آن

۲-۱ تعریف ضدعفونی کننده ها

۲-۲کاربرد

۲-۳ مهمترین گندزداهای شیمیایی

۲-تقسیم بندی ضدعفونی کننده ها

۲-۵ نکات قابل توجه در استفاده

۲-۶لیست شرکت های عرضه کننده ضدعفونی کننده ایران

۲-۷ تولید اسپری ضدعفونی نانو

۲-۸ مقایسه دو ضدعفونی کننده تولید داخل و خارج

۳- نگاهی به تاریخچه ضدعفونی کننده ها در جهان

۴- اطلاعات عمومی مرتبط با ضدعفونی کننده ها

۴-۱ محصولات پاک کننده سطح حمام و دستشویی دامستوس متعلق به یونیلیور

۴-۱-۱ برند دامستوس

۵-بررسی عوامل محیط بیرونی

۵-۱بررسی شرکتهای عرضه کننده ضدعفونی در ایران (ثبت شده در اداره کل دارو سازمان غذا و دارو)

۵-۱-۱شرکت آیریا برنا

۵-۱-۲ شرکت نزمین قشم

۵-۱-۳درباره شرکت سینا گستر

۵-۱-۴ شرکت پهنه آسمان آبی

۵-۱-۵ شرکت دارویی به بان شیمی

۵-۱-۶ شرکت رضاراد

۵-۱-۷شرکت دارویی پوراطب

۵-۱-۸ شرکت داروسازی آسیا شیمی طب

۵-۲ خصوصیات یک مواد ضدعفونی کننده ایده آل

۵-۳دستورالعل کلی ضدعفونی کننده ها

۶- بررسی و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید های محیطی ضدعفونی کننده و محصولات بهداشتی (گندزدا )ایران

۷- تخمین و برآورد اندازه بازار ضدعفونی کننده ها و محصولات بهداشتی (گند زدا) در ایران

۷-۱سناریو اول : اندازه بازار ضدعفونی کننده ها ایران.بر اساس آمار اتاق بازرگانی

۷-۲اندازه بازار ضدعفونی کننده با استفاده از نظرسنجی از خبرگان

۸- استراتژی و رفتار رقبا در ایران

۸-۱بررسی کمپین آنلاین یونیلیور

۸-۲ استراتژی فروش جدید پراکتر اند گمبل

۸-۳ آشنایی با ۱۰ روند قطعی تبلیغات و بازاریابی

۹- پارادایم ها و الگوهاو مدل های اصلی مرتبط با ضدعفونی کننده ها و بهداشتی

۹-۱ افزایش مصرف محصولات ضدعفونی کننده

۹-۲اضافه شدن کارکرد ضدعفونی به محصولات شوینده

۹-۳ارگانیک شدن مواد اولیه مورد استفاده در تولید محضولات ضد عفونی کننده

۹-۴تغییر تمرکز بر داروخانه ها به عنوان اصلی ترین کانال توزیع محصولات ضدعفونی به سوپرمارکت ها

۱۰- منابع و مآخذ مورد استفاده درتهیه گزارش ضدعفونی کننده ها ومحصولات بهداشتی (گند زدا )

 

 ب) محاسبات، اطلاعات ، آمار و ارقام مربوط به برآورد و پیش بینی اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران به تفکیک محصولات و به تفکیک مراکز استانها طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴ ( فایل اکسل )

  • آمار واردات محصولات ضدعفونی کننده در ۵ ماه اول ۹۶
  • اندازه بازار کل ضدعفونی ایران از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۴(سناریو ۱)
  • اندازه بازار بر اساس مراکز استانها
  • محاسبه اندازه بازار
  • اندازه بازار ضدعفونی دام(سناریو ۲)
  • تقسیم بندیها (مصارف خانگی واداری ، مصارف خانگی واداری ، مصارف بهداشتی ، مصارف سلامتی ، مصارف دارویی ، مصرف برای غذا وسبزی جات  وآب) و دام و طیور
  • اندازه بازار ضدعفونی انسانی به تفکیک مراکز استانها

 

ج) فایل نمایشی گزارش اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران

 

 

 

 

 

 

مطالعه بیشتر

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *