گزارش اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران
گزارش اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران
این گزارش در سه بخش به شرح زیر تهیه و تدوین می شوند :
الف )فهرست مندرجات گزارش تحلیلی اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران (فایل PDF)
۱- مقدمه
۲-آشنایی کلی با محصولات ضدعفونی کننده ها وتحولات آن
۲-۱ تعریف ضدعفونی کننده ها
۲-۲کاربرد
۲-۳ مهمترین گندزداهای شیمیایی
۲-تقسیم بندی ضدعفونی کننده ها
۲-۵ نکات قابل توجه در استفاده
۲-۶لیست شرکت های عرضه کننده ضدعفونی کننده ایران
۲-۷ تولید اسپری ضدعفونی نانو
۲-۸ مقایسه دو ضدعفونی کننده تولید داخل و خارج
۳- نگاهی به تاریخچه ضدعفونی کننده ها در جهان
۴- اطلاعات عمومی مرتبط با ضدعفونی کننده ها
۴-۱ محصولات پاک کننده سطح حمام و دستشویی دامستوس متعلق به یونیلیور
۴-۱-۱ برند دامستوس
۵-بررسی عوامل محیط بیرونی
۵-۱بررسی شرکتهای عرضه کننده ضدعفونی در ایران (ثبت شده در اداره کل دارو سازمان غذا و دارو)
۵-۱-۱شرکت آیریا برنا
۵-۱-۲ شرکت نزمین قشم
۵-۱-۳درباره شرکت سینا گستر
۵-۱-۴ شرکت پهنه آسمان آبی
۵-۱-۵ شرکت دارویی به بان شیمی
۵-۱-۶ شرکت رضاراد
۵-۱-۷شرکت دارویی پوراطب
۵-۱-۸ شرکت داروسازی آسیا شیمی طب
۵-۲ خصوصیات یک مواد ضدعفونی کننده ایده آل
۵-۳دستورالعل کلی ضدعفونی کننده ها
۶- بررسی و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید های محیطی ضدعفونی کننده و محصولات بهداشتی (گندزدا )ایران
۷- تخمین و برآورد اندازه بازار ضدعفونی کننده ها و محصولات بهداشتی (گند زدا) در ایران
۷-۱سناریو اول : اندازه بازار ضدعفونی کننده ها ایران.بر اساس آمار اتاق بازرگانی
۷-۲اندازه بازار ضدعفونی کننده با استفاده از نظرسنجی از خبرگان
۸- استراتژی و رفتار رقبا در ایران
۸-۱بررسی کمپین آنلاین یونیلیور
۸-۲ استراتژی فروش جدید پراکتر اند گمبل
۸-۳ آشنایی با ۱۰ روند قطعی تبلیغات و بازاریابی
۹- پارادایم ها و الگوهاو مدل های اصلی مرتبط با ضدعفونی کننده ها و بهداشتی
۹-۱ افزایش مصرف محصولات ضدعفونی کننده
۹-۲اضافه شدن کارکرد ضدعفونی به محصولات شوینده
۹-۳ارگانیک شدن مواد اولیه مورد استفاده در تولید محضولات ضد عفونی کننده
۹-۴تغییر تمرکز بر داروخانه ها به عنوان اصلی ترین کانال توزیع محصولات ضدعفونی به سوپرمارکت ها
۱۰- منابع و مآخذ مورد استفاده درتهیه گزارش ضدعفونی کننده ها ومحصولات بهداشتی (گند زدا )
ب) محاسبات، اطلاعات ، آمار و ارقام مربوط به برآورد و پیش بینی اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران به تفکیک محصولات و به تفکیک مراکز استانها طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۴۰۴ ( فایل اکسل )
- آمار واردات محصولات ضدعفونی کننده در ۵ ماه اول ۹۶
- اندازه بازار کل ضدعفونی ایران از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۴(سناریو ۱)
- اندازه بازار بر اساس مراکز استانها
- محاسبه اندازه بازار
- اندازه بازار ضدعفونی دام(سناریو ۲)
- تقسیم بندیها (مصارف خانگی واداری ، مصارف خانگی واداری ، مصارف بهداشتی ، مصارف سلامتی ، مصارف دارویی ، مصرف برای غذا وسبزی جات وآب) و دام و طیور
- اندازه بازار ضدعفونی انسانی به تفکیک مراکز استانها
ج) فایل نمایشی گزارش اندازه بازار محصولات ضدعفونی کننده در ایران
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.